اوزیل: آماده ام تا پایان دوران حرفه ای ام در رئال بمانم

http://u.goal.com/273100/273181_heroa.jpg

مسوت اوزیل، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که آماده است تا قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تا پایان دوران حرفه ای اش در سانتیاگو برنابئو بماند.

این ملی پوش آلمانی که در سال 2010 از وردربرمن به رئال پیوست، تا سال 2016 با این باشگاه قرارداد دارد اما گفته می شود که مدیران باشگاه مادریدی قصد دارد قرارداد او را تا سال 2019 تمدید کنند.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" این خیلی خوب است که رئال می خواهد قرارداد من را تمدید کند. این باعث خوشحالی من است زیرا این نشانه می دهد که آنها به عملکرد من اطمینان دارند. اما در حال حاضر، هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و هیچ فشاری هم روی من نیست.

البته می توانم تصور کنم که دوران حرفه ای ام را در رئال به پایان برسانم. همچنین می توانم تصور کنم که کاری کاملا متفاوت انجام بدهم."

او در پاسخ به این سوال که آیا جدایی احتمالی اش، به دلیل جدایی مورینیو از رئال بوده، گفت:" نه، این به آن خاطر است که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. پس باید برای برداشتن هر قدمی، به دقت فکر کرد.

ما در رئال اهداف بزرگی داریم. ما تنها با بازیکنان بزرگ می توانیم به این اهداف برسیم. ما می خواهیم در هر سه جام به قهرمانی دست پیدا کنیم. این نشانه غرور نیست.

من در انتظار فصل جدید هستم. در تیمی مانند رئال، نمی توان تمام فصل را تنها به 11 بازیکن سپری کرد. ما نیاز داریم تا در بهترین سطح باشیم. من تا به حال موفق بوده ام. در سه فصلی که در رئال هستم، بیش از 100 بازی انجام دادم. این خیلی خوب است."

اوزیل مدتی پیش گفته بود که الگویش زیدان است و حتی حرکات این ستاره فرانسوی را از روی ویدئوهایش تماشا و تقلید می کرد.

او بار دیگر کمک مربی فصل آینده تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" زیدان همیشه الگوی من بود. من همیشه حرکان او را در یو تیوب تماشا می کردم و از آنها تقلید می کردم. حداقل تلاش می کردم تا آنها را انجام بدهم. او یک فوق ستاره بود و اکنون که از نزدیک او را می شناسم، می دانم که یک انسان فوق العاده هم هست."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392 ا 1:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.